annajenniifer

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av jennifer larsson - 29 mars 2010 20:04

Chaa :)


Asså gud, om drygt TVÅ VECKOR åker jag till London(L) F*n va kuul :D:D Jag typ dör för jag längtar så jag spricker. Jag har lyckats samla ihop ial 3000 som jag ska ha med , tihih :D Gud jag läängtar !! :):) *Skryter* hihi :) Alla irl är trött på mitt tjat så nu får ni stå ut med det ist :D Vi ska gå på "Phantom of the opera" Madame Tusssaud (stavning) London Eye , Kronjuvelerna och OXFORD STREET :D Tihihi så jag ska shoppa, vill ni höra mer ? Det vill ingen annan.. :D <33



Puuusss :D //  En glllaaaddd brud :) <3

Av jennifer larsson - 29 mars 2010 19:45

Chacha blooggen ;)


Tjena, idag har jag varit en duktig flicka :) Först åt jag bra med frukost, sen åt jag mke grönsaker och inte så mycket lunch. Sen åt jag nån pastasak som mamma gjort till middag när jag kommit hem från en 6km lång promenad med Liinn :D <3 Tihihi, vad stolt jag är (a) <3 Aja, har typ inte gjort nå annat, fått reda på vem som spred ryktet om Jenna iaf :@ Skit samma. På torsdag sticker jag te Jämtland. Blir lite osocial under helgen . ;/ Men ska försöka smuggla in mej i farmors datarum ... hehe (a) Ajja, äre nått mer så kommentera vettja ;)


Puuss å kraam! ;* (y) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, jag heter Jennifer, jag är 13 år gammal. Jag bor i hälsingland och har bott i jämtland i 6 år. Kommentera ;)

Kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards